Pages

poniedziałek, 4 października 2010

Zaczynamy sprzątanie

Jeśli chcemy być perfekcyjną panią domu albo perfekcyjnym panem domu (PPD), nie musimy codziennie biegać z odkurzaczem i ze szmatką nasączoną płynem do ścierania kurzy. Nie, Moi Drodzy. Wystarczy, że - jakkolwiek banalnie to brzmi - ZORGANIZUJEMY sobie czas i miejsce pracy.
Żeby być PPD najpierw musimy uprzątnąć nasz dom, później, urządzić swój dom, a później utrzymać go w porządku.
I ja Wam w tym pomogę. Wyrzucimy razem niepotrzebne rzeczy, uprzątniemy sypialnię, salon i kuchnię. Potem wypolerujemy podłogi i najprostszym sposobem nauczymy się usuwać plamy.
A jutro - zaczniemy od przedpokoju i kuchni. 

5 komentarze:

Wojciech Roszkowski pisze...

Samo rozpoczęcie sprzątania to już dobry krok w kierunku tego aby było czystko. Ja niestety nie bardzo lubię zapachu chemii gospodarczej. Dlatego po każdym sprzątaniu używam niezawodnego neutralizatora zapachów https://neutralizatoryzapachu.pl/ i całość wraca do normy.

Wojciech Roszkowski pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Wojciech Roszkowski pisze...

Ja lubię sprzątać, ale niestety najbardziej drażniło mnie to że cały czas nie wiem skąd pojawiał się kurz na który jeszcze jestem uczulony. Ja jestem zdania, że odkąd mam u siebie oczyszczacz powietrza https://zdrovi.pl/k/oczyszczacze-powietrza/coway/ to wtedy praktycznie moje problemy z kurzem nie istnieją.

natulka pisze...

Co jednak jest bardzo ważne podczas sprzątania to jest to, by stosować skuteczne środki czystości i najlepiej takie, które są ekologiczne. Sprawdźcie sami, są dostępne w wielu sklepach - https://www.inco.pl/dzialalnosci/domowe-srodki-czystosci

Beata M. pisze...

W domowych porządkach wcale nie chodzi o to aby być perfekcyjnym tylko trzeba być systematycznym. Inaczej będzie problem z utrzymaniem czystości. Codziennie na pewno mycie naczyń nas czeka, są na rynku takie środki jak https://ludwikekologiczny.pl/ludwik-ekologiczny-plyn-do-mycia-naczyn/ które są dedykowane do tego celu właśnie. Nie każdy musi przecież mieć zmywarkę, nie wszystko w zmywarce można umyć.

Prześlij komentarz